Uitnodiging voor gemeenteavond op 5 juni

U wordt van harte uitgenodigd voor een gemeenteavond op 5 juni vanaf 19.00 uur in Elim. Naast de gebruikelijke inzagemogelijkheid voor de jaarrekening van diaconie en kerkrentmeesters wordt op deze avond tijd genomen om stil te staan bij het nieuwe beleidsplan. We hopen op een grote opkomst; het gaat immers om wezenlijke zaken in onze gemeente als identiteit, onze opdracht en ons vertrouwen in de toekomst van de kerk/gemeente. Jong en oud hopen we te ontmoeten om samen te belijden dat we een eenheid mogen vormen en eenheid mogen ervaren, omdat Christus het Hoofd is van de kerk.

Update:
De avond is er vanaf 19.00 inloop met koffie en kunt u kennis nemen van de financiële stukken over 2023. Om 19.30 hopen we met het officiële gedeelte te starten waarbij we deze keer met elkaar aan de slag willen gaan rondom de vernieuwing van het beleidsplan.
U heeft afgelopen zondag een deel van het concept op uw zitplaats gevonden en daarbij de vragen waar we met elkaar over in gesprek hopen te gaan. Oud en jong worden nadrukkelijk hartelijk uitgenodigd om te komen en mee te denken. Beleid is tenslotte iets van de gemeente.
We rekenen op uw komst!
Mocht u nog geen exemplaar van het eerste concept in uw bezit hebben, dan kunt u die HIER downloaden of opvragen via scribaat@hervormdwekerom.nl.

Deel dit bericht, op het door jou gewenste platform!