Laden Evenementen

De GZB is dankbaar dat na een aantal jaren weer een zendingsdag mag worden gehouden. Een dag van ontmoeting, samen luisteren naar verhalen uit de wereldkerk, samen zingen en met elkaar bidden. Zending zonder gebed is ondenkbaar.
Je verbonden voelen met Gods wereldwijde kerk – dat kan tijdens de GZB-dag op zaterdag 18 maart in Barneveld, in de Midden Nederland Hallen. Er zijn sprekers uit Malawi en de Filipijnen en activiteiten voor jong en oud.
U kunt kiezen of u ’s middags of ’s avonds komt. De middag is meer op kinderen/tieners gericht en de avond meer op jongeren.
Aanmelden is noodzakelijk bij het podiumprogramma om 14.00 en 19.30 uur omdat daar plaats is voor een maximaal aantal personen. Tussen 16.00 en 19.00 uur is iedereen welkom op het ontmoetingsplein; er zijn workshops, GZB-stands, kraampjes met een hapje en een drankje en er is een veiling.
Thema van de GZB-dag is ‘Bid, zonder ophouden’. Voor meer informatie en aanmelden www.gzb.nl/gzb-dag.

Deel dit bericht, op het door jou gewenste platform!