Thema: Hel en hemel
Hoe leven we met de werkelijkheid van deze begrippen? Vanuit bijbels-theologisch en praktisch-pastoraal perspectief willen we de komende mannenthemadag over dit onderwerp nadenken.

Sprekers:
Ds. J.P. Nap (herv. Hoevelaken) Hel: feit of fabel?
Ds. B. de Graaf (CGK Nunspeet) Hemel: bepaalt mijn leven hier, voltooit mijn leven straks.
Dagvoorzitter is ds. G.F. Willemsen (Herv. Veenendaal)

Datum: Zaterdag 15 oktober.
Locatie: Gebouw Maranatha, Prins Bernhardlaan 26, Veenendaal.
Welkom vanaf 9.30 uur. De opening is om 10.00 uur. Sluiting om 12.30 uur, aansluitend gratis lunch. Collecte is ten behoeve van de kosten, inclusief de lunch.

De mannenthemadag gaat uit van de Bond van mannenverenigingen van de Christelijke Gereformeerde Kerken en de Bond van Hervormde Mannenverenigingen op Gereformeerde grondslag.

Eenieder is hartelijk welkom, ook dames. Aanmelding via de website: www.mannenthemadagen.nl of jvancapelleveen@solcon.nl, tel. 0318-516930.

Deel dit bericht, op het door jou gewenste platform!